IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share
 Go down 
AutorPrim czaruje
Gość
Gość

Prim czaruje Empty
PisanieTemat: Prim czaruje   Prim czaruje EmptySob Sie 31, 2019 10:14 pm

Nie no, czarować nie umiem, jestem amatorką, bawię się jedynie. Ale! Umiem wyciąć avka do odpowiednich rozmiarów, bawię się kontrastem, ostrością i czasami zabarwieniem, więc niekiedy bardzo ładne rzeczy potrafią wyjść. Nie u mnie jednak szukajcie pięknych efektów wizualnych czy cudownych iskierek w tle, bo tego nie potrafię zrobić. No, więc kończąc ten przydługi wstęp:

Co dokładnie potrzebuję do wycięcia avatara?
1. Imienia i nazwiska wizerunku.
2. Zdjęć. Wolałabym zdjęcia, bo wtedy wiem, co się Tobie podoba. Jak ktoś nie ma absolutnie pomysłu, to tylko opisać jakby to miało wyglądać — ale wtedy trzeba się liczyć, że włożę w to więcej własnej inwencji twórczej, co nie zawsze pokrywa się z Twoją wizją.
3. Styl. Czarnobiałe, czy może kolorowe? Bardzo ciemne, czy może jednak bardzo jasne? A może czarnobiałe, ale z kolorowymi aspektami jak np. oczy? Opiszcie, napiszcie, postaram się dopasować!

NARAZ PRZYJMUJĘ TYLKO 3 ZAMÓWIENIA.
Jestem zapominalska, więc często tego "STOP" nie napiszę po 3 zamówieniach, ale jeżeli są one przed Twoim zamówieniem i nie są zrobione, to proszę, poczekaj. Gdy wykonam poprzednie zamówienia, wstawię informację, że biorę się za kolejne.

Zapraszam! Prim czaruje 2608578350 Prim czaruje 1705946106

PS. Jeżeli Twoje zamówienie zmieściło się w "limicie", ale go nie dostałeś/aś, to proszę, kopnij mnie grzecznie na PW.

PS2. Nie posiadam jeszcze własnej "galerii". W sensie, nie rzucę przykładów w spoilerze, ale np. avatar na Primrose sama robiłam.
Powrót do góry Go down
Gość
Gość

Prim czaruje Empty
PisanieTemat: Re: Prim czaruje   Prim czaruje EmptySob Sie 31, 2019 10:27 pm

Wpadam pierwsza Prim czaruje 2608578350

Wizerunek: Diana Silvers